عنوان رویداد:
سناریونویسی تبلیغاتی، خلق ایده تا ارائه طرح
هرچقدر که ایده تو معرکه باشه، تا وقتی خوب ارائه ندی فایدهای نداره.
🎁 اصلا تا وقتی خوب ارائه ندی بقیه از کجا میتونن به معرکه بودنش پی ببرن؟
سناریو تبلیغاتی یعنی همین که روش صحیح ارائه تبلیغ رو مشخص کنی و از ایدههای خلاقانه و مفهومی استفاده کنی!
این فقط مربوط به کسی که میخواد طرح یا محصولشو بفروشه نمیشه؛
▫️ کارمندی هم که دیر رسیده سر کار با زبان هنرمندانه میتونه عواقب تاخیرش رو کم کنه
▫️ مردی که تو جلسه خاستگاری نشسته میتونه با ترسیم یه سناریوی خوب شانس موفقیتش رو بیشتر کنه
▫️ دانشجویی که درگیر پایان نامهس میتونه راهنماییهای دقیق و عمیقتری از استادش بگیره
…
💯 تو هر موقعیت و جایگاهی هستیم باید بهترین خودمون رو ارائه بدیم
🫰 برای همین این دورهمی، عمومی و بدون پیش نیاز هستش! چون سناریو نویس خوب تو هر موقعیتی میتونه از تکنیک و مهارتش برای فروش استفاده کنه؛ این فروش گاهی فروش محصول هستش، گاهی فروش خودمون، ایدهمون، افکار یا خدماتمون!!!
مدیارایز، شتابدهنده و فضای کار اشتراکی هلدینگ خبرفوری

مدرس: سید محمد حسن جلالی
مدیر تولید شرکت تبلیغاتی رسام

برخی از سوالات شما؟
“همه” میتوانند در این کارگاه شرکت و از محتوای آن استفاده کنند. چون همه افراد در هر جایگاهی به مهارت تبلیغ مناسب ایده، نظر یا محصول احتیاج دارند.
خرید بلیت دوره:
- نوع دوره : حضوری
- محل برگزاری : شتابدهنده و فضای کار اشتراکی مدیا رایز