عنوان رویداد:

سناریونویسی تبلیغاتی، خلق ایده تا ارائه طرح

هرچقدر که ایده تو معرکه باشه، تا وقتی خوب ارائه ندی فایده‌ای نداره.

🎁 اصلا تا وقتی خوب ارائه ندی بقیه از کجا می‌تونن به معرکه بودنش پی ببرن؟

سناریو تبلیغاتی یعنی همین که روش صحیح ارائه تبلیغ رو مشخص کنی و از ایده‌های خلاقانه و مفهومی استفاده کنی!

این فقط مربوط به کسی که می‌خواد طرح یا محصولشو بفروشه نمیشه؛ 

▫️ کارمندی هم که دیر رسیده سر کار با زبان هنرمندانه می‌تونه عواقب تاخیرش رو کم کنه

▫️ مردی که تو جلسه خاستگاری نشسته میتونه با ترسیم یه سناریوی خوب شانس موفقیتش رو بیشتر کنه

▫️ دانشجویی که درگیر پایان نامه‌س میتونه راهنمایی‌های دقیق و عمیق‌تری از استادش بگیره

💯 تو هر موقعیت و جایگاهی هستیم باید بهترین خودمون رو ارائه بدیم
🫰 برای همین این دورهمی، عمومی و بدون پیش نیاز هستش! چون سناریو نویس خوب تو هر موقعیتی  میتونه از تکنیک و مهارتش برای فروش استفاده کنه؛ این فروش گاهی فروش محصول هستش، گاهی فروش خودمون، ایده‌مون، افکار یا خدمات‌مون!!!

مدیارایز، شتابدهنده و فضای کار اشتراکی هلدینگ خبرفوری

تصویر مدرس: سید محمد حسن جلالی

مدرس: سید محمد حسن جلالی

مدیر تولید شرکت تبلیغاتی رسام

سناریو نویسی تبلیعاتی، خلق ایده تا ارائه طرح

برخی از سوالات شما؟

“همه” می‌توانند در این کارگاه شرکت و از محتوای آن استفاده کنند. چون همه افراد در هر جایگاهی به مهارت تبلیغ مناسب ایده، نظر یا محصول احتیاج دارند.

مشهد، بلوار شاهد، شاهد ۳۳، برج ایلما طبقه دهم واحد ۱۰۰۱؛ رویداد به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 

خرید بلیت دوره:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه