عنوان رویداد:

خلق ایده، با احتمال بارش ثروت فراوان

«خلق ایده، با احتمال بارش ثروت فراوان »
دوره سناریو نویسی تبلیغاتی 

• آنچه می تواند ما را از سایرین متمایز کند چیزی نیست جز “خلق یک ایده‌ی ناب”

• در هر کسب و کاری، در هر شغل و مقامی…؛  خدمات را همه جا می شود جستجو کرد، به جز ما افراد و مجموعه های دیگری برای ارائه خدمات وجود دارند، اما مادامی که نتوانیم به مشتریان‌مان ایده خلاقانه ای ارائه کنیم، بی شک سراغ ما نمی آیند، ما به شما آموزش می دهیم چگونه خلاقانه مشتریانتان را در هر صنفی به سوی خود بکشانید.

• با یک سناریو تبلیغاتی خوب به سراغ مشتریانتان بروید، آنان را به تصور داستان خود وادار کنید تا شوق و هیجان رسیدن به هدف در آنان متبلور شود.

• حالا وقت آن است تا ایده خود را اجرا کنید…

تصویر مدرس: سید محمد حسن جلالی

مدرس: سید محمد حسن جلالی

مدیر تولید شرکت تبلیغاتی رسام

برخی از سوالات شما؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خرید بلیت دوره:

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

توضیحات تکمیلی رویداد :

«خلق ایده، با احتمال بارش ثروت فراوان »
دوره سناریو نویسی تبلیغاتی 

 

• آنچه می تواند ما را از سایرین متمایز کند چیزی نیست جز “خلق یک ایده‌ی ناب”

• در هر کسب و کاری، در هر شغل و مقامی…؛  خدمات را همه جا می شود جستجو کرد، به جز ما افراد و مجموعه های دیگری برای ارائه خدمات وجود دارند، اما مادامی که نتوانیم به مشتریان‌مان ایده خلاقانه ای ارائه کنیم، بی شک سراغ ما نمی آیند، ما به شما آموزش می دهیم چگونه خلاقانه مشتریانتان را در هر صنفی به سوی خود بکشانید.


• با یک سناریو تبلیغاتی خوب به سراغ مشتریانتان بروید، آنان را به تصور داستان خود وادار کنید تا شوق و هیجان رسیدن به هدف در آنان متبلور شود.

• حالا وقت آن است تا ایده خود را اجرا کنید…

 

سرفصل‌ها:

 

___جلسه اول
– یک ایده چگونه شکل می‌گیرد؟!
– راهکارهای کشف ایده
– زبان هنرمندانه!

___جلسه دوم

– ۲۲ تکنیک خلق ایده
– به کارگیری مفاهیم در تبلیغات
 – گذار از کلیشه ها! چرا؟ چطور؟

___جلسه سوم

– ایجاد زوایای دید مختلف برای یک موضوع
– موانع ایجاد ایده خلاقانه
– فرم یا محتوا؟ فرم خلاقانه، محتوای اثرگذار
– نگارش سناریو تبلیغاتی

___جلسه چهارم 

– خلاقیت و جنون، نوآوری، هوش و استعداد
– کاربرد هوش مصنوعی در ایجاد خلاقیت
‌- نگاهی به ساختار فیلمنامه نویسی
– نحوه ارائه طرح نهایی


‌جامعه هدف دوره :
صاحبان بیزنس، فریلنسر ها، افراد فعال در حوزه تبلیغات، طراحان گرافیک، تدوینگران، فروشندگان، علاقه‌مندان حوزه خلاقیت

 

ویژگی انحصاری دوره:
استخدام در اتاق فکر شرکت تبلیغاتی رسام در صورت کسب رتبه برتر در آزمون نهایی دوره

 

میزبان:
سید محمد حسن جلالی فیلمساز، نویسنده و کارگردان
مدیر تولید شرکت تبلیغاتی رسام