عنوان رویداد:
نقشه سفر مشتری در کسب و کارهای دیجیتال
داستان از چه قراره؟
میدونستی بزرگترین کمپانی دنیا یک شرکت اینترنتی هست؟
از سهم ۸۰ درصدی شبکههای اجتماعی که هر روز باهاشون کار میکنی در دیجیتال مارکتینگ خبر داشتی؟
🌐 چرا کسب و کار دیجیتال؟
خیلی از مشاغل پردرآمد مثل “کارشناس سئو” مشاغل نوظهوری هستن که قبلا نبودن؛ در عوض بسیاری از مشاغل سنتی حذف شدن یا در مسیر نابودی هستن!
مسیر جدید اقتصاد دنیا که تحت تاثیر دنیای مدرنه همه رو با خودش همراه میکنه اما افرادی که دیرتر بیزینس خودشون رو به روز کنن هزینههای سنگینی پرداخت میکنن که ممکنه به قیمت نابودی همیشگیشون از فضای کسبوکار باشه؛
گستردگی تجارت الکترونیک به حدیه که تمام ابعاد ممکن ارتباط اقتصادی در دنیای قدیم، از کوچکترینها مثل بیزینس به مصرف کننده (B2c) رو تا ابعاد فراگیر مثل رابطه بین دولتها (G2G) شامل شده…
شما الان کجای این پازل هستین؟ از چرخش مالی کلان که هر روز در دنیال دیجیتال منتقل میشه و هر سال رو به افزایش است چه سهمی داری؟
مدرس: مصطفی پورعلی
مدیرعامل رشدانا
برخی از سوالات شما؟
تحلیل رفتار مشتری به شناخت بیشتر او و در نتیجه جذب اون کمک میکنه؛ اهمیت شناخت سفر مشتری در دیجیتال مارکتینگ به حدی بالاست که بسیاری از ابزارهای تخصصی توسط غولهای دنیای مجازی فقط به منظور تحلیل آن ایجاد شده.
تمام افرادی که بخشی از کسبو کار اونها فعال در دنیای دیجیتال است و یا افرادی که هنوز فعال نیستند اما با توجه به کسب و کارشون احتمال جذب مشتری از دیجیتال مارکتینگ رو دارن.
مشهد، بلوار شاهد، شاهد ۳۳، برج ایلما طبقه دهم واحد ۱۰۰۱؛ رویداد به صورت حضوری برگزار میشود.
خرید بلیت دوره:
- نوع دوره : حضوری
- محل برگزاری : شتابدهنده و فضای کار اشتراکی مدیا رایز